Zajímavý článek věnovaný SLA a SLM
Na níže uvedené adrese najdete zajímavý a poučný článek s výmluvným názvem:
“Service Level Management - A Process, Not A Document!“
Autor specifikuje 12 kroků vedoucí k úspěchu ve snažení o zvládnutí celého procesu SLM ( service level managementu ). Hlavní myšlenkou článku je zdůraznění akcentu na SLM proces, na rozdíl od přístupu kdy veškerá pozornost je soustředěna na SLA ( Service Level
Agreement ) , tj. na dokument. Proces by měl zahrnovat „measuring, reporting, reviewing and taking corrective action“.
Adresa plného textu je:
http://www.pinkelephant.com/pdf.asp?pdfid=pl8emea2&id=pl8emea
“Service Level Management - A Process, Not A Document!“
Autor specifikuje 12 kroků vedoucí k úspěchu ve snažení o zvládnutí celého procesu SLM ( service level managementu ). Hlavní myšlenkou článku je zdůraznění akcentu na SLM proces, na rozdíl od přístupu kdy veškerá pozornost je soustředěna na SLA ( Service Level
Agreement ) , tj. na dokument. Proces by měl zahrnovat „measuring, reporting, reviewing and taking corrective action“.
Adresa plného textu je:
http://www.pinkelephant.com/pdf.asp?pdfid=pl8emea2&id=pl8emea
<< Home