ITSM-ITIL

Monitoring aktuálních informací a webových zdrojů týkajících se "IT Service Managementu" - ITSM, jmenovitě "Information Technology Infrastructure Library" - ITILu a COBITu. Weblog je součástí informačního portálu AKA-MONITOR, www.akamonitor.cz, spravovaného doc. A. Katolickým.

My Photo
Name:
Location: Plzeň, Czechia

Internetový publicista provozující AKA-MONITOR ISSN 1804-042X www.akamonitor.cz,.

16.2.10

Změny na portálu AKA MONITOR

Právě dnes jsem vyměnil obsah domovské stránky svého portálu:
http://www.akamonitor.cz.
Pojal jsem ji dost netradičně, inspirovala mne informační tabule
před obecním úřadem :-).
Úlohu hlavního rozcestníku jsem předal stránce SITE MAP na
adrese: www.akamonitor.cz/sitemap.htm, kde najdete INDEX velké
části mých webových stránek, pořízených za 15 let existence
portálu AKA MONITOR.
Na stránku SITEMAP jsem umístil i 3 nástroje:
- pole pro vyhledávač (Google směrovaný dovnitř domény),
- pole pro WolframAlpha - více o systému najdete ZDE-ZDE
- pole pro zkracovač webových adres TinyURL.
Během března t.r. proběhne změna v hostingu odborných blogů.
(Google přestane podporovat FTP pro upload.) Takže pokud
byste narazili na problémy, podívejte se, prosím, na stránku
věnovanou novinkám na portálu AKA MONITOR:
www.akamonitor.cz/e7news.htm, kde najdete vyvětlení jak
postupovat. Za případné problémy se předem omlouvám.