Co je to Help Desk?
Obdržel jsem dotaz na zdroj obsahující stručnou charakteristiku Help Desku. Na česky mluvících stránkách jsem našel pouze pojednání vztahující se přímo k softwarovým nástrojům. Stručnou a věcnou odpověď na otázku "Co je Help Desk?" jsem našel v angličtině na portálu BEGINNERS.co.uk. Jde o jeden ze 450-ti free tutoriálů. Z obsahu vyjímám:
Topics covered in this Tutorial
- Goals, Objectives and Standards
- Evolution of Support Services
- The Role of the Help Desk
- Mission Statements
- Goal of the Help Desk
- Call Handling Process
- Role of the Help Desk Analyst
Some of the responsibilities and activities of the Help Desk are to:
- Identify and document the customer's needs
- Manage expectations
- Answer enquiries
- Resolve problems
- Enhance customer relationships
- Deliver quality customer support consistently
- Own each call taken to its conclusion
Lidé kolem ITIL jsou - tak jako tak - nuceni pracovat s angličtinou, takže mi jistě prominou ten jazykový koktejl v obsahu tohoto weblogu.
Topics covered in this Tutorial
- Goals, Objectives and Standards
- Evolution of Support Services
- The Role of the Help Desk
- Mission Statements
- Goal of the Help Desk
- Call Handling Process
- Role of the Help Desk Analyst
Some of the responsibilities and activities of the Help Desk are to:
- Identify and document the customer's needs
- Manage expectations
- Answer enquiries
- Resolve problems
- Enhance customer relationships
- Deliver quality customer support consistently
- Own each call taken to its conclusion
Lidé kolem ITIL jsou - tak jako tak - nuceni pracovat s angličtinou, takže mi jistě prominou ten jazykový koktejl v obsahu tohoto weblogu.
<< Home