ITSM-ITIL

Monitoring aktuálních informací a webových zdrojů týkajících se "IT Service Managementu" - ITSM, jmenovitě "Information Technology Infrastructure Library" - ITILu a COBITu. Weblog je součástí informačního portálu AKA-MONITOR, www.akamonitor.cz, spravovaného doc. A. Katolickým.

My Photo
Name:
Location: Plzeň, Czechia

Internetový publicista provozující AKA-MONITOR ISSN 1804-042X www.akamonitor.cz,.

4.1.06

Leveraging the ITIL Service Support Framework

Na níže uvedené adrese najdete první část ( s odkazem na druhou ) zajímavého pojednání týkajícího se problematiky service desku - jmenovitě nevýhod jeho chtěné či nechtěné dvoustupňovitosti. V pokračování článku na navazující adrese najdete úvahu o možné účasti 3 modulů ITIL na řešení problému.
Zde jsou dva citáty z orig. textu:
"Service desks exist to resolve end-user computing incidents. But in many cases, the front-line service desk acts as little more than an answering service, logging incidents and forwarding them to a more senior IT person for resolution. Further, service desks often lack the information needed to address end-user incidents—particularly those that involve proprietary applications."
---
"Three sub-disciplines (or modules) of the ITIL best practice framework directly address key functions within the IT operation that have a direct impact on the quality of service delivered by the front-line service desk. They are:
Configuration Management, Change Management, Release Management".
---
Adresa prnví části pojednání:
http://www.itsmwatch.com/itil/article.php/3348501
S přáním zdraví, štěstí a úspěchů v roce 2006 - Arnošt Katolický