"IT Service & Support". Praha 4.- 5.11.04
Posláním Konference IT Service & Support, pořádané společností "top vision", je přinést aktuální know-how a informace o vývojových trendech v oblasti řízení služeb informačních technologií. Konference nabízí prostor pro odbornou diskusi nad problematikou ITIL. Setkání účastníků s desítkou špičkových odborníků na oblast ITIL umožní výměnu konkrétních zkušeností z praxe. Na konferenci zazní především praktické zkušenosti ze zavádění ITIL přímo v praxi.
Témata přednášek:
ITIL, COBIT a další standardy – konfrontace a využití v praxi
Cílově orientovaný Business Alignment IT
Vytváření hodnoty prostřednictvím efektivního IT Service ManagementuI
TIL v praxi – strategie řízení IT služeb založená na best practices
Integrace ITIL procesů do organizace - zodpovědnosti, role, třecí plochy
Vazba procesů informatiky na Service Level Management
Řízení změny IT podle ITIL Best Practices
Klíč k efektivnímu řízení IT služeb - integrace nástrojů, lidí a procesů
Service Sales Desk – vstupní brána potřeb IT služeb zákazníků
Operační správa služeb
Měření, řízení a zvyšování výkonnosti IT infrastruktury podle ITIL Best Practices
Zvyšování výkonnosti IS/ICT s využitím ITIL
Zkušenosti s implementací a využitím ITIL v praxi
Řízení procesů ITIL v praxi
Do programu jsou zařazeny panelové diskuse na přítažlivé téma:
"Strategie a klíčové faktory úspěchu pro zavedení ITIL do praxe"
Během celé konference bude možnost návštěvy stánků vystavovatelských společností.
Webová adresa konference je:
http://www.topvision.cz/specweb/specweb_it.php?id_web=4
aka-4.10.2004.
Témata přednášek:
ITIL, COBIT a další standardy – konfrontace a využití v praxi
Cílově orientovaný Business Alignment IT
Vytváření hodnoty prostřednictvím efektivního IT Service ManagementuI
TIL v praxi – strategie řízení IT služeb založená na best practices
Integrace ITIL procesů do organizace - zodpovědnosti, role, třecí plochy
Vazba procesů informatiky na Service Level Management
Řízení změny IT podle ITIL Best Practices
Klíč k efektivnímu řízení IT služeb - integrace nástrojů, lidí a procesů
Service Sales Desk – vstupní brána potřeb IT služeb zákazníků
Operační správa služeb
Měření, řízení a zvyšování výkonnosti IT infrastruktury podle ITIL Best Practices
Zvyšování výkonnosti IS/ICT s využitím ITIL
Zkušenosti s implementací a využitím ITIL v praxi
Řízení procesů ITIL v praxi
Do programu jsou zařazeny panelové diskuse na přítažlivé téma:
"Strategie a klíčové faktory úspěchu pro zavedení ITIL do praxe"
Během celé konference bude možnost návštěvy stánků vystavovatelských společností.
Webová adresa konference je:
http://www.topvision.cz/specweb/specweb_it.php?id_web=4
aka-4.10.2004.
<< Home